godziny otwarcia    |    regulamin    |   struktura organizacyjna    |    historia    |   zbiory    |   usługi    |   SIGLUM

Prolongata wypożyczeń
Kontakt i lokalizacja 

Katalogi
on-line
 

 

 

Godziny otwarcia:   poniedziałek 14.30 - 19.30   wtorek - piątek 8.30 - 19.30   sobota 8.00 - 14.00

 

 

 

 

Blog
bibliotekarza
PBW

 

Adnotowany przegląd prasy pedagogicznej i psychologicznej

 

CZERWIEC  2019

  • Bliżej podstawy programowej / Małgorzata Wróblewska, Małgorzata Małyska, Janusz Woźniak. // Życie Szkoły. – 2019, nr 4, s.2-5




  • Media elektroniczne a emocje najmłodszych. Tablet, smartfon – wróg czy przyjaciel w kształtowaniu rozwoju emocji? / Kamila Olga Stępień-Rejszel. // Wychowanie w Przedszkolu. – 2019, nr 5, s.5-10

    „W świecie edukacji media elektroniczne mogą stać się wiernym sojusznikiem nauczania. Pojawia się jednak pytanie: Jak używanie nowoczesnych technologii wpływa na funkcjonowanie najmłodszych?


  • Mózg na siłce / Bartłomiej Boral ; rozm. przepr. Marcin Kozłowski. // Charaktery. – 2019, nr 5, s.50-53




  • Patostreaming – wyzwanie profilaktyczne / Mariusz z. Jędrzejko, Tomasz Kozłowski. // Dyrektor Szkoły. – 2019, nr 5, s.45-49




  • Pedagogika pozytywna, czyli jak odnaleźć supermoce / Kamila Witerska. // Bliżej Przedszkola. – 2019, nr 5, s.18-19




  • Potrafię powiedzieć „NIE” obcemu / Agnieszka Bukowińska. // Wychowanie w Przedszkolu. – 2019, nr 5, s.26-32

    Jak zadbać o swoje bezpieczeństwo w kontakcie z nieznajomymi osobami?


  • Pożytek płynący z konfliktów rówieśniczych / Anna Jankowska. // Bliżej Przedszkola. – 2019, nr 5, s.4-7




  • Rodo w szkole / Monika Sewastianowicz. // Dyrektor Szkoły. – 2019, nr 5, s.41-43




  • Strategie na stres / Katarzyna Iwanicka. // Charaktery. – 2019, nr 5, s.66



  • Wpływ gier planszowych na rozwój ucznia / Aleksandra Kubala-Kulpińska. // Życie Szkoły. – 2019, nr 4, s.25-28

Dostęp sprawdzono: 29.05.2019 r.  

  




 


Filia w Kutnie

 
Filia w Łęczycy

 
Filia w Pabianicach

 
Filia w Zgierzu

 
Muzeum Oświaty

-------------------------